Ejendomsservice‎ > ‎

Mere om vores TV aftale

Skal jeg bruge ekstra Dekoder kort, bokse eller lignende?
  • Hvis du vælger at beholde Grundpakken eller tilkøber Mellem- eller Fuldpakke, skal der IKKE bruges ekstra bokse eller dekoder kort. Så kommer der det samme signal ud til alle dine tilsluttede TV (ukodet).
  • Hvis du derimod ønsker valgfrie TV kanaler ("Bland Selv"), eller køber kanaler enkeltvist, så skal du bruge en dekoder for at kunne se de kanaler, du har købt udover grundpakken:
    1. Du skal bruge enten et youSee dekoder kort eller, 
    2. Hvis du allerede har, eller anskaffer, den nye youSee boks, så lagres dine valg i boksen og yderligere kort og lign. er IKKE nødvendigt.

  • Hvis du ønsker, at alle dine ekstra-produkter skal kunne ses på ALLE dine TV, så skal du bruge én af ovenstående løsninger, til hvert af dine TV.

  • Husk, du vil altid have grundpakken på alle dine TV (overvej f.eks. om du behøver alle dine ekstra kanaler, på alle dine TV)

  • Vi får ét stk. dekoder kort gratis med, hvis man vælger at købe valgfrie kanaler.

  • Husk også, at hvis du har internet/bredbånd (behøver ikke være youSee), så kan du også se dine TV-kanaler på din computer, smartphone eller tablet.

  • Hvis du har bredbånd fra youSee, så har du også adgang til filmarkiv fra C-More.
Der kan ikke gives en 100% gennemgang af alle kombinationer af mulige løsninger her, men håber dette giver en idé om det nye.

Du kan også se youSee's præsentation af vores aftale via linket nedenfor:
Lidt om support

  1. Hvis du kan, så undersøg først, om du selv kan løse problemet, eller udelukke evt. fejl på egne installationer! Du risikerer at få en dyr regning, hvis det er dit eget udstyr der har fejl.

  2. Kan du ikke selv løse problemet, ring så til teknisk support hos youSee på telefon 7070 4040 og meld fejlen. Hvis de ikke kan finde dig i systemet, så gør opmærksom på, at du er tilsluttet anlæg nr 820576.

  3. Er der flere i samme blok, med samme problem, så skal så mange som muligt ringe. Det er ikke nok at blot een gør det!

  4. Det bør kun være sidste udvej, at kontakte EK eller Bestyrelsesmedlemmer. Vi er ikke TV teknikere eller ansvarlige.

Hjælp til selvhjælp! Se de gode hjælpevideoer på nettet:

https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/tjenester/videoguides/videoguides-til-tv


Klik på billedet for at skifte sider

Den nye Kabel TV aftale

Seneste opdatering: 15. Oktober, 2016.
 

Pr. 1. oktober 2016, trådte den nye takst for antennebidrag i kraft og du bliver herefter kun opkrævet for grundpakken via huslejen.

Hvis du ønsker flere TV kanaler, udover grundpakken, kan du vælge dette i løbet af oktober. 

Det er vigtigt at understrege, at du modtager fuldpakken, indtil alle har haft mulighed for at vælge evt. pakker (indenfor en rimelig tidsfrist ca 27. oktober). Det nye system ventes fuldt ud implementeret i midten af november 2016)


Kort fortalt
  1. Du burde have modtaget informationsmateriale fra YouSee om hvornår og hvordan, du bestiller individuelle pakke- eller kanalsammensætninger.
  2. OBS! Lige nu modtager alle beboere den store fuldpakke, på TV signalet, og dette fortsættes indtil alle har haft mulighed for at foretage sit valg indenfor tidsfristen, og YouSee har sat det nye system i drift.
  3. NB! Såfremt du ikke ønsker mere end grundpakken, behøver du ikke foretage dig noget.