Ejendomsservice‎ > ‎

Vagtordninger

Generelt om vagtordningen

LÆS DETTE FØRST

Før du ringer til et af nedenstående vagtnumre, er der et par ting du bør overveje
  1. Kan problemet evt. vente til normal åbningstid? Ved brug af nødtelefonen, risikerer du at skulle betale regningen selv, hvis dit opkald er uberettiget. 
  2. Er problemet kun i din lejlighed, eller er flere ramt (f.eks. ved manglende varme).
  3. Ring evt. til et bestyrelsesmedlem, for at høre om problemet allerede er anmeldt og en løsning igangsat.

VVS (Vand, Varme og Sanitet)

Blikkenslageren ApS på tlf. 2883 6587

VVS-vagtordningen omfatter: Rørbrud og total tilstopning af toiletter, der straks skal anmeldes til teknikervagten

I fyringssæsonen – normalt ca. 15. september til 15. maj - tillige varmeudfald i boligerne.

VVS-vagtordningen omfatter IKKE: Manglende varmt vand i hanerne og mindre forhold som f. eks. dryppende vandhaner og løbende toiletter. Anmeldelse heraf bedes foretaget til Ejendomskontoret i åbningstiden.

Glas/Ruder

Billedresultat for knust rudeGlarmester - Vagtordning - kontakt Niverød Glarmester på tlf. 4096 6566 / 7010 0100

El

Enco El-service på tlf. 4343 3776

Ordningen omfatter totalt el-svigt. Inden kontakt til vagten skal alle sikringer og HFI-relæ tjekkes.

Ordningen omfatter IKKE defekter på hvidevarer (komfur, køle/frys).

Anmeldelse heraf bedes foretaget til Ejendomskontoret i åbningstiden.

Tømrer

Vagtordning - kontakt Plahn Trier (Kevin) tlf. 2075 9592

TV fællesantenne og bredbånd

Der er ikke som sådan en vagtordning forvaltet af ejendomskontoret. Du skal som udgangspunkt bruge youSee's eget supportsystem. Dette gælder også hvis du modtager bredbånd fra youSee.





Tips:
  1. Check driftsinformationen på youSee's hjemmeside
  2. Skriv dig op til SMS service direkte fra youSee, så får du omgående oplysning om større fejl
  3. Ring på 70 70 40 40 (hverdage 08.00-20.00, weekend 10.00-20.00)
  4. Ring evt. til et bestyrelsesmedlem