Bredbånd, TV og IP Telefoni (YouSee):

indsendt 15. sep. 2018 02.51 af Lars Valbak   [ opdateret 16. sep. 2018 00.32 ]

UPDATE

Dato: Lørdag 15. september

Efter udskiftning af et hovedkabel, har der vist sig nye problemer. 

Bestyrelsens kontaktpersoner til yousee, har løbende kontakt til yousee og presser på alt det vi kan for, at fejl i vores anlæg udbedres hurtigst muligt.

Der var en tekniker igang igen, sent fredag aften, men han var ikke i stand til løse problemet.

youSee fortsætter mandag med en ny tekniker.

Dato: 14. september 2018

UPDATE: Et hovedkabel i omegnen, er nu udskiftet og nettet burde være oppe at køre igen.

Der bliver efterfølgende skruet op for signalstyrken, hvilken ikke burde medføre forstyrrelser (kun til det bedre).

Lige nu er et kabel ved at blive udskiftet, så der er helt afbrudt for internet o.s.v. i flere omgange. Driftinformationen oplyser, at forbindelsen er retableret senest 12.30

Der er noget der tyder på at det befinder sig i et område, hvor der graves en del. 

Vi forventer at spørge mere ind til detaljerne om hvori problemet egentlig bestod. Har aftalt med yousee, at der bliver en kompensationsordning. 

Men nu skal det lige være helt i orden igen.