TV 'situationen'

indsendt 16. jan. 2017 10.50 af Lars Valbak   [ opdateret 30. jan. 2017 13.44 ]

Problemerne pr. 1 december 2016

Så har der været talt med store bogstaver hos youSee. Her er en forklaring og en handleplan. Senere må vi kigge på hvilken kompensation der evt. kan blive tale om, til dem der har bestilt inden fristen 27 oktober. Eet skridt ad gangen.


youSee svar:

"Fejlen er ”lokaliseret” og det er en systemfejl hos os, der har givet teknikeren udfordringer, hvorfor der er en del beboere, der kun har Grundpakken.

Status ifølge mit bagland er, at alle beboere på Margeritten Kvarter og Violens Kvarter er OK med hensyn til filtermonteringen i fordelerskabene.

Til gengæld er der udfordringer med Kastaniens Kvarter, Rosens Kvarter, Valmuens Kvarter og Æblets Kvarter. Her er alle tilsyneladende koblet på en Grundpakke.

Det betyder, at dem som har valgt Lille Tillægspakke og Tillægspakke (standard Mellem- og Fuldpakke) har IKKE fået dette.

De beboere, der har valgt Bland Selv eller Ekstrakanaler i tillæg til deres Grundpakke har INGEN problemer.

Der vil blive gennemført en ny filtermontering på mandag den 5. december.

Jeg har koblet min kollega Kim Nicki Andersen på opgaven – og det er ham der har styret sagen igennem og har fundet årsagen til at det er gået galt.

Det er samtidig Kim, der i samarbejde med hans bagland vil sikre at udfordringen løses på mandag (5. december 2016).

Der er flere af beboerne i ”det ramte område” som først har bestilt tillægspakker i løbet af i går og i dag. De vil få udført deres tilvalg således at det allerede virker på mandag."


Bestyrelsen vil naturligvis følge tæt op på dette og vi er ved at planlægge et møde med youSee mhp. at vores support strammes op på centrale punkter, så vi får en årrække med stabil drift.